5e édition du Festin terre et mer

La 5e édition du Festin terre et mer qui s’est tenue le jeudi 16 mai au Centre culturel et communautaire Thérèse-De Blainville sous la coprésidence d’honneur de madame Liza Poulin, mairesse de la Ville de Blainville ainsi que de monsieur Pascal Quevillon, maire de la Municipalité d’Oka, a permis d’amasser un nouveau bénéfice net record … Continued

2e édition Le Souper du Président

Le Souper du Président de la Fondation Hôpital Saint-Eustache (FHSE) qui s’est tenu le jeudi 25 janvier à la magnifique Cidrerie Lacroix située à Saint-Joseph-du-Lac a permis d’amasser un bénéfice net record de 35 088 $! Les dons amassés lors de l’événement permettront à la FHSE d’améliorer l’accès à des soins de proximité pour la … Continued

Bôsapin’s 4th Annual Christmas Tree Sale

We are pleased to announce that Bôsapin has once again pledged to donate to the Fondation, 20% of every purchase of a natural Christmas tree as well as Christmas decorations using this unique link: http://bosapin.com/hopital-st-eustache. Bôsapin will also be donating 25% of every purchase of a Christmas tree and decoration package, a new offer this … Continued

2nd Edition of the Roadblock

Wow! Tout un succès pour la 2e édition du barrage routier tenu par et pour la Fondation Hôpital Saint-Eustache, jeudi dernier le 5 octobre, aux coins des rues Saint-Louis/Saint-Eustache, Gravel/Saint-Laurent et Saint-Laurent/39e avenue! C’est un montant total de 11 380,50 $ qui a été amassé, soit plus de 1 500 $ de plus que l’an dernier. … Continued

29th Edition of the Fondation Hôpital Saint-Eustache’s Golf Master

On September 5th, the Fondation Hôpital Saint-Eustache’s held the 29th Golf Master at the prestigious Le Mirage Golf Club. Over 168 golfers from the Lower Laurentians business community participated in the Fondation’s most important fundraising activity, under the theme: ‘A SHOT at making a difference in your community!’ We are very pleased to announce that, thanks … Continued

The Fondation’s Grand Bazaar at the Marché public du Vieux-Saint-Eustache

Thank you to everyone who visited our booth at the Marché public du Vieux-Saint-Eustache on Saturday, August 19th, between 9 a.m. and 1:30 p.m.! It was a wonderful experience, and we were delighted to meet and share this initiative with you! Our team sold many new and used items at bargain prices: picture frames, used … Continued

Load more